publikováno 06. 02. 2020 16:58
Stalo se tak ve Vrútkách, v areálu nového střediska technicko-hygienické údržby (THÚ). To je budováno v prostoru bývalého lokomotivního depa, jež bylo mnoho let uzavřeno. Dne 30. 1. 2020 zde ZSSK začala s kolaudacemi nových, resp. rekonstruovaných objektů, jichž je celkem osm a mezi něž patří myčka vozidel, fekální kolej a čerpací stanice pro tankování nafty a AdBlue, ala také nové sociální zázemí a skladové prostory.
Jednotka 660.002 se po prezentaci vrátila do České republiky k dalším zkouškám. Tyto RegioPantery s trakční výzbrojí pro napětí 25 kV 50 Hz a 3 kV ss a s maximální provozní rychlostí 160 km/h budou vyrobeny ve dvou verzích: 13 třívozových řady 661 (délka 80 m, kapacita 247 sedících cestujících) a 12 čtyřvozových řady 660 (délka 106 m, kapacita 343 sedících cestujících), přičemž obě varianty budou mít tři hnací podvozky. Kromě prvních dvou jednotek budou sériové vlaky vyráběny ve spolupráci s firmou ŽOS Trnava, která se bude podílet na montáži a zkouškách jednotek.