publikováno 16. 04. 2020 08:49
Ten nyní působí pod názvem Nymwag CS a pod vedením Petra Vlčka, dřívějšího generálního ředitele firmy Legios Loco, zaměstnává okolo 320 lidí. Závod vlastními kapacitami pokryje i výrobu kotlů a podvozků. Soustředit se bude čistě na novovýrobu. Opravy či revize vozů nejsou součástí pracovní náplně.
V druhé polovině ledna 2020 rozjela firma Nymwag CS výrobu a první vůz byl v Nymburce dokončen dne 26. 3. Jednalo se o 80stopý článkový kontejnerový vůz ze 40kusové zakázky pro pronajímací společnost Tenutado. Pro letošní rok počítá Nymwag CS s výrobou 80- a 90stopých kontejnerových vozů a cisternových vozů o objemech 78, 88 a 98 m3.
V současnosti je v provozu výrobní linka na kontejnerové vozy a nyní právě před rozjezdem je i první linka na kotlové vozy, pro něž bude určena i třetí výrobní linka, na níž by měla začít výroba v létě. V současnosti má firma zakázky na 210 vozů, další kontrakty jsou na 130 kotlových vozů pro francouzskou pronajímací společnost ATIR RAIL a na 40 kontejnerových vozů pro italského operátora kombinované dopravy GTS Rail. Za letošní rok se počítá vyrobit okolo 400 vozů, následně by se výrobní kapacita měla zvýšit díky spuštění ještě dalších výrobních linek.