Dne 12. 3. 2025 odjela z Velimi jednotka 4736 103, která byla v únoru poškozena při nehodě na ŽZO.
V první polovině června 2024 byla do depa Pääsküla, jihozápadně od Tallinnu, přepravena jednotka 3340 jakožto první z celkem šestnácti RegioPanterů typu Škoda 21Ev objednaných dopravcem Elron.
Pod tímto názvem vydala Škoda Group dne 4. 3. 2025 tiskovou zprávu ohledně „až šesti dvoupodlažních vlaků NIM Express, které jezdí na frekventované vysokorychlostní trase mezi Norimberkem a Mnichovem“.
Správa železnic dne 28. 3. 2025 oznámila, že hledá zhotovitele poslední části koridoru na jih Čech - pro traťový úsek Nemanice - Ševětín.
Správa železnic vyhlásila tendr na zhotovitele celkové obnovy nádražní budovy v Táboře.
Dne 16. 3. 2025 byl s jednotkami řady 655 zahájen zkušební provoz bez cestujících.
Dne 24. 3. 2025 dorazila do Zkušebního centra VUZ Velim elektrická jednotka od firmy Alstom pro společnost NorskeTog.
Jak jsme zmínili již v příspěvku o dokončení první lokomotivy ze série strojů Dragon 2 ve dvousystémové verzi pro pool Akiem, jedním z prvních zákazníků bude skupina Budamar Logistics, a to se dvěma stroji.
Dne 21. 3. 2025 podepsaly společnosti Alstom a SŽ - Tovorni promet smlouvu na dodávku 30 lokomotiv typu TRAXX Universal v hodnotě přes 150 mil. EUR.
Dne 28. 2. 2025 předala vagónka NYMWAG CS společnosti Ermewa prvních 30 z celkem 300 objednaných cisternových vozů.
Lokomotivy řady 388 z nejnovější desetikusové série pro ČD Cargo byly na začátku druhé poloviny února převzaty zákazníkem.
Společnost METRANS pokračuje v průběžném posilování svého lokomotivního parku a odebere dalších deset lokomotiv Vectron MS.
Z možných dříve uváděných variant pro zařazení lůžkového vozu do nočního páru spojů bude nakonec realizována již ta dřívější.
Dne 17. 3. 2025 Železniční společnost Slovensko oznámila, že zahajuje jednu z největších veřejných zakázek v historii dálkové osobní železniční dopravy na Slovensku: národní dopravce totiž plánuje nákup osmi elektrických jednotek s opcí na dalších sedm.
Dne 11. 3. 2025 byl na pařížském nádraží Gare de Lyon oficiálně představen interiér nové generace TGV.
Dne 28. 2. 2025 vyjel z čínského Čcheng-tu (Chengdu) vlak do polské Lodže, vedený v trase přes Kazachstán, Turkmenistán, Írán a Turecko.
Správa železnic dne 13. 3. 2025 slavnostně zahájila první dvě etapy prací modernizace tratě do průmyslové zóny Solnice/Kvasiny.