Stavba depa promo
Škoda 2024

Z Púchova do Považské Bystrice po nové trati (částečně)


publikováno 16. 09. 2020 20:21


Přesněji řečeno půjde zatím o jednokolejný provoz (po traťové koleji č. 2) a zatím jen po části nové přeložky, na níž konkrétně v této době je dokončena část vycházející z Púchova, která zahrnuje most přes Nosický kanál, estakádu přes řeku Váh a tunel Diel. Za tím účelem se dne 16. 9. konala prezentace nového úseku pro média, pro což posloužila jednotka 861.101 ZSSK, která se tak stala prvním vlakem s „cestujícími“, mezi nimiž byli i zástupci vedení MDaV SR, ŽSR a ZSSK.

Zároveň byla jízda využita též pro poznání tratě několika strojvedoucích; vlak při ní dosahoval maximální rychlosti 40 km/h. Po dokončení stavby by zde od prosince 2021 měly vlaky jezdit rychlostí až 160 km/h. Všechny snímky byly pořízeny dne 16. 9. a jsou řazeny ve směru od Púchova do Považské Bystrice. Více podrobností k tomuto tématu přineseme v ŽM 9/20.

Související novinky
Štítky
Sdílejte