Společnost Kuehn uvedla na trh jednotlivé vozy i sety vozů „Altenberg“, vedle německých verzí i v provedení ČSD (katalogové číslo setu 42145, velikost TT, III. epocha).
V květnu 2017 podepsal dopravce MÁV-START smlouvu s firmou Stadler na dodávku osmi dvouzdrojových vozidel typu Citylink s určením pro nový vlakotramvajový provoz mezi městy Szeged a Hódmezővásárhely na jihovýchodě Maďarska.
Novinkou společnosti Hornby je pod značkou Arnold, tedy ve velikosti N, set tří rychlíkových vozů typu UIC-Z v nátěru RegioJetu spolu s lokomotivou TRAXX 386.201 (katalogové označení HN 2499, VI. epocha).
Ze závodu Stadler Rail València byly koncem loňského roku vyexpedovány první dvě lokomotivy typu EURO9000.
ČD Cargo dočasně zařazuje do parku další Vectrony.
Nový německý výrobce ASM (Arndt Spezial-Modelle) z Lüneburgu připravil v měřítku 1:160 rozsáhlou edici dvanácti osobních vozů Eurofima typu UIC-Z v barvách Českých drah pro vlaky EC.
Delší dobu avizované modely elektrických lokomotiv Škoda, zpracované ve velikosti H0, dovedl italský výrobce A.C.M.E. v samém závěru roku 2020 do finální fáze:
V prosinci 2020 se švédská společnost Tåg i Bergslagen (TiB) rozhodla, že si u firmy Stadler objedná čtyřvozové patrové jednotky typu DOSTO (resp. KISS v označení výrobce).
Německý dopravce Railsystems RP zahájil zkušební jízdy s lokomotivou 248 001.
Dne 21. 12. 2020 Železničná spoločnosť Slovensko oznámila, že převzala osm dalších jednotek Panter.
Dnes nasadil RegioJet poprvé do provozu jednu ze svých dvou lokomotiv řady 388.2, jež byly 19. prosince dovezeny do Prahy.
Po předcházejících zkouškách v Německu a Rakousku byly 30. 10. 2020 odeslány z hamburského přístavu do Izraele první dvě jednotky Desiro HC pro společnost Israel Railways (ISR).
Švýcarský dopravce Widmer Rail Services (WRS) zařadil do svého parku, který dosud čítal 18 motorových a 20 elektrických lokomotiv, i dva nové Vectrony.
Poté, co RJ dne 18. 12. 2020 v Kasselu převzal lokomotivy 388.201 a 202, byly o den později přepraveny do ČR.
Dopravce UNIPETROL DOPRAVA zařazuje do provozu první z Vectronů z další objednané série.
V říjnu bylo pro lokomotivy typu EURODUAL vydáno schválení k provozu ve Skandinávii, konkrétně 15. 10. 2020 ve Švédsku a o několik dní později také v Norsku.